Tuesday, October 21, 2008

Γαμώ την ατυχία μου γαμώ...

Με μια διάθεση μελαγχολική. Με ένα σωρό στο κεφάλι. Ευχάριστα, δυσάρεστα, γελοία, σοβαρά. Όλα μαζί ένας αχταρμάς κι εγώ στη μέση.
Προσδοκίες? Επιθυμίες? Όνειρα? Που, πως και γιατί.
Και μπήκε λέει Φθινόπωρο. Πότε ρε παιδιά? Και απο που μπήκε και δεν το καταλάβαμε?
Το καλοκαίρι που πήγε? Γιατί εγώ μήτε το είδα μήτε το κατάλαβα.
Μα... διακοπές... άδεια... Ναι εδώ ακριβώς γελάμε.
Εγώ μόνο ζέστη κατάλαβα. Ζέστη που μ' έκανε και παπί έφευγα παπί γυρνούσα στο σπίτι καθημερινά.
Καλοκαίρι ρε παιδί μου λέγετε αυτό.
Χέστηκα πως το λένε.
Διακοπές γιόκ. Οπότε αφού δε μπορούσα ν' απλώσω το θεϊκό κορμί μου (μπουαχαχα) στην παραλία, χέστηκα πως τη λένε την εποχή. Καλύτερα να έκανε κρύο και να έβρεχε. Αν μη τι άλλο δε θα άφηνα καθημερινά 8 λίτρα ιδρώτα στις λεωφόρους και στα λεωφορεία.
Λεωφορείο εν τω μέσω του Αυγούστου τίγκα στον παππού που τρώει σκόρδα για την πίεση και τον πακιστανό που επιμένει να τρώει ότι βρει μπροστά του. Ενίοτε και το περιεχόμενο της μύτης του.
Ναι το έζησα κι αυτό.
Δεν έφτανε που έζεχνε από τον ιδρώτα και την απλυσιά έκανε και πλαστελίνες τα της μύτης του και τα έτρωγε αδιακρίτως κι αυτά κάτω ακριβώς από τη μούρη μου. ΑΙΣΧΟΣ
Δεν είμαι ρατσίστρια, όχι ειλικρινά.
Αλλά γαμώ την ατυχία μου γαμώ.
Δεν είμαι ούτε της αντιφιλοζωικής. Αλλά τη φόλα θα τη ρίξω. Στο διπλανό μπαλκόνι με τα δυο σκυλιά.
Τα δυο σκυλιά που όλο το γ*^(*)*(^%$#νο καλοκαίρι γαυγίζουν κατουράν και χέζουν σε 2 τετραγωνικά μπετόν επειδή η σκύλα η αφεντικίνα τους τα έχει παρατήσει εκεί και κάνει ντόλτσε βίτα. Θα τη ρίξω τη φόλα σίγουρα. Την ώρα που η σκύλα θα είναι έξω στα 2 τετραγωνικά και ελπίζω να τη φάει η ρουφιάνα.
Τα σκυλιά κάποιος φιλέσπλαχνος θα βρεθεί να τα μαζέψει. Του κερατά δλδ. (πού' σαι Βιβήηηηηηηηηηηηηη?????)
Μελαγχολική διάθεση λοιπόν. Και όχι μόνο. Έχω αρχίσει και μελετώ συστηματικά τους Βίους. Όχι των αγίων. Αλλά των αιμοσταγών δολοφόνων. Τώρα τελευταία κοιτάζω πολύ έντονα ένα κουζινομάχαιρο....
Αλήθεια αν κάνω φτού κι αμπάριζα και βγώ πόσο λέτε να μου κοστίσει?

6 comments:

filia tenebrarum said...

πουλάκι μου....είδα το "νέα γειτονιά" και την ψυλλιάστηκα...λέω λες να είναι κι αυτή εδώ;;;;

ωραία...βρήκα παρέα!!!
θα έχω να διαβάζω εδώ μέσα...
να τα λέμε ε;;;;

filia tenebrarum said...

καταρχήν χαλάρωσε, υπάρχουν και χειρότερα...φαντάσου να είχες ΑΣΕΠ να διαβάσεις και εκτός του τέκνουν να είχες στο σπίτι 2 σκυλιά και 3 χελώνια (οκ, αυτά δε με ενοχλούν)...να τρέχεις σαν τον Βέγγο τη μικρή στα εξωσχολικά και να γυρίζεις σπίτι να πρέπει να κάνεις τη νοικοκυρά...
να μην προλαβαίνεις να πας για διακοπές το καλοκαίρι γιατί όλα τα παιδάκια αποφασίζουν να κάνουν τότε ιδιαίτερα....επίσης να ΜΗΝ κάθεσαι όπως όλος ο κόσμος Χριστούγεννα - πάσχα και λοιπές γιορτές, γιατί τότε "καλύπτουμε τα κενά"...θες κι άλλα;;;;;
άστο μωρε...εγώ πάντως παρακαλάω να αρχίσουν οι βροχές και τα κρύα μπας και στρώσω για τα καλά τον πισινό μου στο διάβασμα.....

καλορίζικο δε σου είπα...την έκανες κι εσύ...

August said...

εγώ είμαι παλιά στη γειτονιά. απλά δεν είχα ενεργοποιήσει το μπλογκο μου εδω... η λογική είναι να γίνει λίιιιιιιιιιιιιγο πιο σοφιστικέ το κατάστημα και ελπίζω να μη μου δώσουν αφορμές να σκυλοβρίζω πάλι.

διαβάζοντας με θα με συνηθίσεις. όταν γκρινιάζω σημαίνει πως ήδη έχω ξεπεράσει την όλη κατάσταση και απλά την προσπερνώ διακομωδόντας την:)

άντε με το καλό να στεριώσουμε

filia tenebrarum said...

καλησπερούδια...η πλάκα είναι ότι κι εγώ το πλρώτο μπλόγκ εδώ το άνοιξα...δεν ξέρω πως πήγα στην άλλη γειτονιά, είδα να γίνεται κουβεντούλα κι έμεινα εκεί αφού πρώτα διέγραψα το εδώ (νοικοκυρά με τα όλα της...τακτοποιώ πριν μετακομίσω)...
όσο για το βρίσιμο που λες, νομίζω ότι εγώ μάλλον θα εκφραστώ εδώ πιο ελεύθερα γιατί συνήθως γράφω εν βρασμώ ψυχής ...τουλάχιστον δε λογοκρίνομαι...

Kwlogria said...

Πόσο σε καταλαβαίνω! Ηρέμησε όμως, κάνε καμιά γιόγκα (εγώ κάνω και γουστάρω!) και πάρε τη φιλοζωική. Αυτό που κάνει η μαλακισμένη δεν επιτρέπεται. Υπομονή!!

August said...

Εγώ όμως δε θα αντέξω να έχω στη γιόγκα δίπλα μου το μαλάκα να ροχαλίζει. Θα τον πλακώσω στο ξύλο.
Τη φιλοζωική την πείρα και μάζεψε για την ώρα τα σκυλιά. Τώρα λείπει ο μπόγιας να μαζεψει τη μαλάκω την ιδιοκτήτρια τους να μη γαβγίζει:)