Wednesday, October 29, 2008

Ο εφιάλτης στο δρόμο με τους στόκους

Καημό το είχα ρε παιδί. Χρόνια ολάκερα ένα πράμα. Καημό να αγοράσω πλυντήριο πιάτων να γλυτώσω τη μπουγάδα του κατσαρολικού. Γιατί πες μου ότι θες, βάλε με να κάνω ότι δουλειά θες. Μη με βάλεις μόνο να ξεσκονίσω να σιδερώσω και να πλύνω πιάτα. Θα μου πεις βέβαια, αμα δε κάνεις κι αυτά τι σκατά θα κάνεις κυρά μου μέσα στο σπίτι; Ε πως. Τόσες άλλες δουλειές έχει το σπίτι. Από βαριές μέχρι ελαφρές. Ανέλαβε εσύ αυτά τα τρία και εγώ σου κάνω όλα τα υπόλοιπα.
Το έχω χρόνια τώρα φιλοσοφήσει το πράμα. Και ενώ για το σιδέρωμα βρήκα λύση - καταργήσαμε τα πουκάμισα επί τω πλείστων - για το ξεσκόνισμα τι να κάνω το ανέχομαι με βοηθό μου το σουίφερ - πως το λένε εκείνο το θαυματουργό πανί - με τα πιάτα είχαμε θέμα. Ή θα τα έπλενε άλλος ή θα έπερνα πλυντήριο. Κι επειδή το πρώτο πολύ σπάνια παίζει κατέληξα στο δεύτερο.
Και το πήρα. Μεταλλικό χρώμα, μικρό να χωρά στον πάγκο επάνω μιας και ο σπιτονοικοκύρης - που να του καεί το βίντεο, το ντιβιντί, το δορυφορικό και να μένει αξύριστη η γυναίκα του συνέχεια - δεν είχε προβλέψει χώρο στο ντουλάπι.
Και το καμάρωνα και το ξεσκόνιζα μέχρι να συνδεθεί - με τις συνδέσεις τον συσκευών έχω άλλο θέμα πάλι, πάντα αγοράζω συσκευή και τη συνδέω δέκα μέρες μετά - και επιτέλους μετά από πολλές μετάνοιες βρήκαμε υδραυλικό. Όοοοοοοοοοχι βέβαια έλληνα. Σιγά μην ερχόταν έλληνας για μια τέτοια ψιλοδουλειά. Ρουμάνος. Που αφού το κοίταξε απ' εδώ, το κοίταξε απ έκεί σα να ήταν μηχάνημα του διαβόλου απεφάνθει... "Πρέπει κάνουμε τρύπα σε ντουλάπι"...
Όπα φρένο μάστορη γιατί καραδοκεί και ένας σπιτονοικοκύρης κολλημένος - αλλοδαπός κι αυτός μην το ξεχνάμε. Κι εκεί κολλά το θέμα. Δώσε βρε κουμπάρε άλλη ιδέα έτσι που να χαρείς τη Ρουμανία σου.
Άλλη λύση να το βάλουμε μέσα στο ντουλάπι - κάτω από το νεροχύτη - αλλά θα πρέπει να βγουν οι πόρτες του ντουλαπιού.
Βουρ λέει το έτερον ήμισυ. Φρένο λέω εγώ. Μ' έτρωγε βλέπεις το όλο θέμα. Βρε λες να έχουμε αγκαλιές με τον σπιτονοικοκύρη; Βρε κάτσε μην ανοίξουμε πόλεμο τώρα που λήγει και το συμβόλαιο μας και καμιά διάθεση δεν έχω να παίζω πάλι το δράμα του ξεριζωμένου και να ψάχνω καλοκαιριάτικα για νέα φωλιά να στεγάσει τη μούρλα μου.
Στήνω καρτέρι στον σπιτονοικοκύρη - που αν δεν το είπα το λέω τώρα, να του πιάσει ψύλλους το κεφάλι και να μην τις βγάζει με τίποτε - του αναφέρω το συμβάν με το ωραιότερο χαμόγελό μου και με το βλέμα το τσαχπίνικο να τρεμοπαίζει... κι εκεί αρχίζει η σφαγή.
Και δε θα μου καταστρέψεις εσύ το σπίτι. Και δε θα κάνεις τρύπες και δε θα ξηλώσεις πόρτες.
Μάταια να παλεύω εγώ να του εξηγήσω πως ουδεμία τέτοια πρόθεση είχα. Το μόνο που ήθελα η έρμη ήταν να κάνω τη ζωή μου πιο εύκολη.
Να φωνάζει να χτυπιέται και να ωρύεται - με δεύτερη φωνή τη γυναίκα του ξέχασα να σας πω, που αν δεν το ανάφερα το αναφέρω τώρα που να της πέσει το βυζί και να σπάει τα μάρμαρα όποτε ανεβαίνει στον τρίτο - και εγώ να παλεύω να καταλάβω ποιος του πάτησε το λαιμό και δεν τον είδα.
Κι εκεί που λέω από μέσα αει σιχτίρ εσύ και η Αλβανία σου και ο μαλάκας που σας επέτρεψε την είσοδο στη χώρα, ακούω το φοβερό και τρομερό "Δεν έδωσα εγώ έγκριση για πλυντήριο πιάτων. Δε συμφώνησα να το αγοράσεις".
Κι εκεί μεταξύ μιας σειράς εγκεφαλικών και οξέων εμφραγμάτων του μυοκαρδίου από τα νεύρα και την απορία και ενώ ήδη έχω αρχίσει και τον πλησιάζω με τα χέρια απλωμένα ενώ παράλληλα νιώθω τα χέρια της πεθεράς να με τραβάν με μανία προς τα πίσω, αναρωτιέμαι...
Πόσο μαλάκας πρέπει να είναι ο άνθρωπος για να μου λέει πως πρέπει να του ζητήσω την άδεια για τις αγορές που κάνω;
Πόσο μαλάκας πρέπει να είναι για να επικαλλείται κάτι τέτοιο μπροστά σε μια τρελή που ήδη το μάτι της έχει κάνει δυο ολόκληρες στροφές και μια μισή;
Πόσα παράθυρα στοκάρω με το στόκο που έχει στο μυαλό του ο συγκεκριμμένος;
Γιατί ρε γαμώτο όσο και αν το έψαξα το θέμα πουθενά κανένας νόμος δε λέει πως ο ενοικιαστής πρέπει να ζητά την άδεια από τον ιδιοκτήτη για να αγοράσει το οτιδήποτε.
Για την ιστορία και μόνο το πλυντήριο λειτουργεί. Το πως είναι άλλο θέμα. Το αν θα αγκαλιαστούμε ξανά με τον σπιτονοικοκύρη αυτό είναι άλλο πάλι.
Η συνέχεια του θέματος επί του πλυντηρίου...

13 comments:

filia tenebrarum said...

...τα κακά του να έχεις σπιτονοικοκύρη!!!
γνώμη μου, πολλά δικαιώματα έχει πάρει ο λεγάμενος ...ακούς εκεί να θέλει να του πάρεις και την άδεια για να βάλεις πλυντήριο...
άντε...καλορίζικο και καλά ξεμπερδέματα!!!

(μεταξύ μας...εγώ έχω βίτσιο με το πλύσιμο πιάτων...μια χαρά βρε παιδί μου όποτε τα πλένω...ξέρεις, αν με χρειαστείς, σφύρα μου...κάποτε η κολλητή μου κανόνιζε κάθε τετάρτη να πηγαίνω σπίτι της για καφέ και φρόντιζε να μου έχει μαζέψει τα πιάτα της εβδομάδας να της τα πλένω!!! ούτε κουταλάκι να φτιάξουμε τον καφέ δεν είχαμε πριν τα πλύνω...για τέτοιο κάλο μιλάμε...)

August said...

Κοίτα... μακριά μου πέφτεις η αλήθεια να λέγεται. Αλλά και πάλι όποτε νιώσεις στέρηση πέρνα από το σπίτι. Σκέφτομαι να κάνω γενική μπουγάδα ότι έχω και δεν έχω στα ντουλάπια χοχο

ασχετο...
τελικά οι δυό μας τα λέμε εδώ μέσα στο μπλόγκιον τούτο

antinetrino said...

Εγώ το πιο κουφό που έχω ακούσει από σπιτονοικοκύρη είναι ότι απαγορεύετε το τσιγάρο μες το σπίτι για να μην λερώσουν οι τοίχοι! Γαμώ την τύχη του. Τότε ήταν που το γύρισα στα πούρα και τον ναργιλέ! Γεια χαρά.

Anonymous said...

Σε βρήκα! :p :p :p

Anonymous said...

Εν τω μεταξύ... πώς τα κατάφερες να βρεθείς με σπιτονοικοκύρη Αλβανό;;;
Αυτό κι αν είναι επιστημονική φαντασία!!!

August said...

Antinetrino γουελκαμ γουελκαμ. Φονταν θα πάρετε?
Πολύ καλά του ξηγήθηκες του σπιτονοικύρη σου και μη σου πω αν σου ξανακολήσει να ανάβεις μπουρί και να ρουφάς.
Αν αρχίσω να αναφέρω τις καφρίλες του σπιτονοικοκύρη μου θα με ανακηρήξετε σε ήρωα.

August said...

Ωωωωωωωω τον αγαπητό μου Πέσλακ. Όχι που δε θα με ανακάλυπτες εσύ.
Το πως απέκτησα αλβανό σπιτονοικοκύρη είναι πονεμένη ιστορία.
Έψαχνα σπίτι για να μετακομίσω πριν 2 χρόνια και ομολογουμένως ήταν το καλύτερο απ' όσα είδα τότε.:Ρ

filia tenebrarum said...

άκου λοιπόν και το δικό μου κουφό...όταν έφευγα από το παλιό μου σπίτι, η κυρία σπιτονοικοκυρά μου την είπε γιατί έλειπε μια λάμπα (απλή, των 0,50 ευρώ) από ένα δωμάτιο....τς τς!!! της πήρα μια πανάκριβη οικολογική και της την έκανα "δώρο"....
άμα είναι γύφτος ο άνθρωπος...
λοιπόν, με δελεάζεις...τα χριστούγεννα που θα ανέβω πάνω, κανόνισε να μην έχεις αφήσει ουτε κουταλάκι για καφέ...θα περάσω για μια γενική λάτρα...αλλά για σίδερο ούτε να το σκεφτείς....πουκάμισα στο σπίτι μου δεν υπάρχουν και σιδερώνω μόνο ό,τι είναι να φορέσει η μικρή την επόμενη μέρα στο σχολείο....

καλέ, σε χαλάει που τα λέμε μόνο οι δυό μας; δυο τρελλές ίσον εκατό γνωστικοί, δεν το ξέρεις;;;;;

Princess said...

Τρεις τρελλες.. ακουσα για φοντάν, εμενα δε θα με κεράσετε;

August said...

Και φοντάν θα κεράσουμε και σουμάδα και καναπέ να απλωθείς έχουμε.
Σιγά που δε θα μαζευόταν όλες οι τρελές μαζί.

Kwlogria said...

Ε ρε τον πούστη τυχερός που είναι το αρχίδι και δεν το ξέρει!! Κανονικά πρέπει να σταματήσεις να πληρώνεις, και να σου κάνει αγωγή, σε διώχνει μετά από 6 μήνες. Κι άμα πάρει λεφτά, να με χέσεις. Όχι, και βέβαια δεν είναι σωστό αυτό, αλλά αυτό του αξίζει. Ή, μόλις φύγεις, να του κάτσει ένας νονός της νύχτας που θα το κάνει μπουρδέλο και θα κουβαλάει κουμπούρια. Άκου το μαλάκα που θα τον ρωτήσεις και τι σώβρακο θα φορέσετε!! Στην Μενάνδρου, στον αριθμό 66 στην Αθήνα, είναι ο Σύνδεσμος Προστασίας Ενοικιαστών. Το τηλέφωνο είναι το 5246982 αν δεν έχει αλλάξει. Πας εκεί, πληρώνεις μια συνδρομή και ζητάς όποια βοήθεια θέλεις από αρμόδιους. Ενημερώσου για τα δικαιώματά σου, ήμαρτον δηλαδή με το κάθε αρχίδι!!!!

August said...

Κωλόγρια απλά ο συγκεκριμένος δεν ξέρει με ποιόν τα έβαλε στην προκειμένη περίπτωση. Ο προηγούμενος σπιτονυκοκοίρης μου που τον παρακαλούσα να κάνει απεντόμωση στο φωταγωγό γιατί είχαμε πνιγεί στην κατσαρίδα και δεν έκανε τπτ ακόμη παλεύει να βγάλει τη σιλικόνη από τα παράθυρα που του στοκάρισα για να μη μπόυκάρουν οι κατσαρίδες στο διαμέρισμα.
Έχω πολλά για τη γούνα του. Απλά η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγεται κρύο

thamnos said...

Τρελό και καμπέρο..αυτό το καμπέρο είναι που δεν γνωρίζω. αν μπορείς θα με ενδιέφερε να μάθω.

Λοιπόν το λάθος σου είναι ένα...που ρώτησες τον ιδιοικτήτη!!!
Λάθος, λάθος, έπρεπε να κάνεις την τρύπα στο ντουλάπι και να συνδέσεις το πλυντηριάκι σου να φάτε και σε κανα πιάτο πορσελάνης γιατί από ότι καταλαβάινω στα χάρτινα το έχετε ρίξει...
Δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα από την στιγμή που δεν καταστρέφεις το μίσθωμα...

Υ.Γ. βγάλε αύτη την επαλήθευση είναι χαζή και χωρίς λόγο για ενα τρελοblog...